دستگاه ایکس ری چمدانی آریا اسکن مدل A7555SX

دستگاه ایکس ری چمدانی

توضیحات

دستگاه ایکس ری چمدانی آریا اسکن مدل A7555SX

 

  • لامپ اشعه ایکس آمریکایی مارک Spellman با توان 160Kv
  • آشکارسازهای اروپایی مارک Sens-tech انگلستان
  • نرم افزار حرفه ای، ساخت ایران
  • قابلیت تشخیص مواد آلی و معدنی شامل مخدرها و مواد منفجره
  • قابلیت اعلام هشدار در صورت مشاهده موارد مشکوک
  • ابعاد دهانه تونل55*75 سانتی متر

دستگاه ایکس ری چمدانی آریا اسکن مدل A7555SX دارای لامپ اشعه ایکس آمریکایی مارک Spellman با توان 160Kv میباشد . این دستگاه با قابلیت آشکارسازهای اروپایی مارک Sens-tech انگلستان و قابلیت تشخیص مواد آلی و معدنی شامل مخدرها و مواد منفجره است . دستگاه ایکس ری چمدانی آریا اسکن مدل A7555SX در صورت مشاهده موارد مشکوک اعلام هشدار میکند . دقت بسیار بالایی نیز دارد.

 

 

 

 

دستگاه ایکس ری x-ray

 

دستگاه ایکس ری (X-ray) که به آن تونل تصویربرداری می گویند، سطحی است که اجسام از آن عبور می کنند و به کمک فناوری دستگاه ایکس ری تصویر ساخته می شود.
دستگاه ایکس ری برای کنترل عبور و مرور افراد و لوازم جانبی آنها در مراکزی که نیاز به کنترل افراد وجود دارد مانند سالن های همایش و کنفرانس، فرودگاه ها، ادارات دولتی و امنیتی، مغازه ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. از یک وسیله (فناوری) برای ردیابی و امنیت استفاده کرد.
دستگاه ایکس ری عموماً در گمرکات کاربرد فراوانی دارد که به وسیله آن انواع کیسه های بار، چمدان، پیشخوان و بسته بندی کالاهای وارداتی تست و اسکن می شود و با تطبیق کالا با اظهارنامه دولتی، گمرک رسمی کالا را تأیید می کند.

یک دستگاه ایکس ری از دو جزء اصلی تشکیل شده است – مولد اشعه ایکس و یک سیستم تشخیص تصویر. یک لوله اشعه ایکس در اصل یک دیود با خلاء بالا است که از یک کاتد و آند تشکیل شده است. لوله اشعه ایکس با تولید جریانی از الکترون ها با گرم کردن یک رشته کاتدی (تنگستن) عمل می کند. این جریان از الکترون ها با سرعت بالا در یک دیسک آند ولتاژ بالا (معمولا تنگستن) هدایت می شود. تابش ایکس به دلیل برهمکنش الکترون ها با ذرات اتمی آند ایجاد می شود. اشعه ایکس توسط یک کولیماتور روی صفحه عکاسی متمرکز می شود، جایی که تصویر گرفته می شود. بخشی از بدن مورد بررسی در مسیر پرتو ایکس بین لوله و صفحه عکاسی قرار می گیرد.

امنیت را با دنیای امن ماهان تجربه کنید.برای سفارش و خرید این محصول روی لینک کلیک کنید.

 

  برای دانلود کاتالوگ محصول کلیک کنید. ———–>   دانلود کاتالوگ محصول

fa_IRPersian